czwartek, 26 stycznia 2017

Elseve Magiczna Moc Olejków - Eliksir odżywczy

Witajcie! :)

W ten zimny wieczór przychodzę do Was z produktem, który od wielu miesięcy jest moim ulubieńcem w kwestii zabezpieczania końcówek włosów przed czynnikami mechanicznymi, a o to on:





Swój kosmetyk zakupiłam w Rossmannie na promocji, już niestety nie pamiętam ile kosztował. Wiem, że normalna cena wynosi około 26zł. Produkt mieści w sobie 100 ml produktu.

Jego skład prezentuje się tak:


Po zobaczeniu takiej pokaźnej ilości olejków, miałam pewne obawy przed używaniem. Moje cienkie i rzadkie włosy szybko się przetłuszczały, dlatego bałam się nadmiernego obciążenia, a co za tym idzie nie świeżo wyglądających włosów. A uwierzcie mi, że jeśli chodzi o to, to mam ogromnego bzika na punkcie czystości włosów.

Jednak nic takiego się nie stało.
                 Zazwyczaj zaraz po umyciu włosów nakładałam kropelkę na końcówki i tak sobie schną same. Po rozczesaniu nie ma żadnego efektu elektryzowania się włosów co dla mnie jest ważne własnie taką zimową porą. Kolejną zaletą tego kosmetyku jest nie wątpliwie jego zapach - delikatny, a zarazem czuć wyraźną kwiatową woń :) Opakowanie olejku jest wykonane z porządnego plastiku z dogodną pompką, dzięki której wydobywamy tyle kosmetyku ile nam potrzeba. Po kilku miesiącach używania ani razu nie zauważyłam aby się ona zacinała.
                 Jeśli chodzi o działanie to w zupełności spełnia swoje zadanie, czyli zabezpiecza końcówki przed uszkodzeniami mechanicznymi. Teraz, w okresie zimowym jest to dla mnie bardzo ważne ponieważ różne szale, czapki, kołnierze kurtek czy płaszczy, źle wpływają na stan włosów.
Ten olejek zapewni nam również nawilżenie, łatwiejsze rozczesywanie włosów oraz nada im blask :)
Próbowałam szukać wad tego produktu jednak nie znalazłam żadnej :)

Nie wiem czy kupię go ponownie, bo lubię sprawdzać i testować różne produkty, a poza tym tego olejku jeszcze na długo mi wystarczy. Jednak ten produkt zachęcił mnie do zakupu szamponu i odżywki tej serii. Nie żałuję żadnej wydanej złotówki na ten produkt, bo w 100% spełnia swoje zadanie ;)


Mieliście ten olejek? A może macie jakiś warty polecenia?
Czekam na Wasze komentarze :)

Życzę Wam miłego wieczoru ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz!
Każde Wasze słowo będzie dodawało mi motywacji do dalszej pracy! :)